Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-19, 21:03   #11
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

22. juli 2011

Jeg var høygravid og satt i sofaen hjemme og fikk med hvert sekund. Husker jeg la meg og ble vekket av samboeren min som oppdaterte meg på tall da han la seg. Og så sto vi opp til enda verre tall. Siden jeg var lite mobil på den tiden fikk jeg med meg alt av sendinger, det var veldig sterkt.


11. september 2001

Jeg hadde nettopp begynt i min første lærerjobb. Vi skulle til Russland på studietur og holdt på å pakke inn og ordne gaver til en SOS barnelandsby vi skulle besøke. Rektor kom stormende inn på personalrommet og sa noe om fly og PLO. TV ble slått på og vi satt målløse og fulgte sendingen.

Å skulle fly til Russland etpar dager etter dette var ganske spesielt, voldsomt med sikkerhetsrutiner og greier.



31. juli 1997

Hvis dette var en lørdag er det stor sannsynlighet for at jeg var på fest. Har ingen spesielle minner om ulykkesnatten. Gravferdsdagen derimot, den husker jeg. Fersk student, var så fyllesjuk at jeg ikke orket bevege meg fra sofaen for å hente fjernkontrollen og slå av TV-en.



17. januar 1991

Jeg husker veldig godt at kongen døde ca kl 22 en torsdag kveld. Jeg var på musikkøving den kvelden som alle andre torsdager, vi holdt på til klokka 22. Som avslutning pleide vi ofte å spille etpar sanger fra koralheftet og denne torsdagen spilte vi Kongesangen. Det ville jeg aldri husket om det ikke var for at jeg kom hjem fra spilling og til beskjed om at kongen var død.
Vi fikk fri fra skolen da han skulle begraves. Min vennegjeng leigde videofilmer, diverse komedier, tipper vi benyttet oss av et 3 for 2 tilbud.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat