Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-16, 15:30   #42
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Vår kostet 7000 for ni år siden. Den har vært brukt minst en gang i uka etter det og har spart meg og Helten for utgifter til treningssenter, dvs for 450 kroner per måned per person, altså snaut 100 store lapper. Så den utgiften har lønt seg grundig for oss. Vi har brukt totalt 12000 på annet utstyr også.

Ja, det er verdt det om man VET man kommer til å bruke den masse. Jeg håper jeg skal det, men jeg vet det ikke. For mange er det nok helt sikkert ikke verdt det....

Min er inntjent på 6 måneder, i forhold til treningssenter. Helt greit! Og så langt har den vært i bruk hver dag.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat