Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-19, 22:33   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe billigere Pukka og Yogi te?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Beklager avsporing, men håper det er greit med et spørsmål ang Pukka te.

Jeg leser om mange som drikker Pukka te. Er den så mye bedre? Jeg drikker en del te, men ikke mer eksklusiv en engelsk frokost te, Lady Grey og Earl Grey, kan driste meg til sitron, mint og Chai av og til, men det må være Twining.

Hvilken Pukka te anbefales?

Pukka har en klar annerledes smak enn sort te. De fleste blandingene er vel også rene urteblandinger. Så er man vant til den stramme engelske frokost teen, så vil du nok ikke finne urteblandingene like kraftfulle. Three Fennels har deilig, mild smak av lakris. Vanilla Chai er også ok, men ikke på langt nær så kraftig som en sort chai. Pukka har noe spennende smaker, men personlig holder jeg meg til sorte, grønne og hvite teer.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat