Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-19, 22:06   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miljø i klesskapet. Jeg skal bygge opp en klassisk kapselgarderobe?

Liker konseptet!

Jeg har lempet mye til Fretex siste månedene, og enda kan jeg kvitte meg med mer. Bergen er vrien - jeg har en boks med sommerklær som kun brukes i type Syden (annethvert skuddår i Bergen, med andre ord) og der tror jeg at jeg bare må rydde med hard hånd.
Ellers har jeg adoptert kleshenger-tipset til synnøve skarbø (heng med feil vei inn, snu når det er brukt, alle som henger feil etter et år brukes ikke og kan kvittes med) og håper det gjør susen på kjolesortimentet.

Jeg må oppgradere garderoben til ny jobb, så jeg følger med for tips til ting som holder. Jeg kan godt bruke mye på innkjøp, om det varer.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat