Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-18, 09:29   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Lurer litt på om jeg har blitt litt lurt nå. Kjøpte et stort, deilig skjerf/sjal i kasjmir i gamlebyen i Mostar i går. Jeg er ingen skjerfedame, så det er uvant til meg å være. Men jeg tenkte på det med poncho, skjerfet hadde en nydelig farge og.var i tynn, glatt og deilig ull. Det så ikke ut som det ville loe i det hele tatt, det var så glatt og mykt..

Jeg frøs sånn i natt at jeg i løpet av natten la sjalet oppå lakenet jeg hadde over meg. Og i morges var det mørkegrønt lo overalt. Lakenet så helt pussig ut, og da jeg gned over det med fuktig hånd, var det mye lo som samlet seg.

Jeg får litt (mye) «kreglå» av sånt. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg har virkelig lyst til å bruke dette sjalet. Har jeg blitt lurt mtp kvaliteten? Det var ikke dyrt, dette skjerfet. (På den andre siden er ingenting i Bosnia dyrt..)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat