Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-17, 10:41   #43
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arv og miljø - Vigdis Hjort

Skal jammen sette meg på liste på biblioteket på disse. Takk for tips.
Veldig personlig her nå og jeg sletter det kanskje, min oppvekst har vært ganske brutal med mye juling og terror men ikke seksuelle overgrep da.
En ting er veldig sikkert, og det er at min historie er ikke lik verken broren min sin eller mamma sin. Begge disse to har valgt å tie det bort mens jeg har vært åpen siden jeg var 14 og fikk en venninne som forklarte meg at dette ikke er greit. Jeg var hele tiden klar på at det ikke var min skyld.
For å være ærlig så har jeg aldri snakket med broren min om dette etter at vi ble voksne. Han er en lukket nøtt og har bagatellisert alt sammen mens mamman min gråter bare vi kommer innpå det.
Og jeg har blokkert mange minner frem til jeg begynte på Uskolen så jeg kunne aldri skrevet noe fornuftig og detaljert om min oppvekst lengre. Det jeg husker det holder.

Jeg er vel heller som Christina Aguilera sier, at jeg har blitt sterk av motgangen og vil vise at jeg ikke lar han herske videre over meg.
Skal lese boken.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat