Tråd: Tel Aviv
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-17, 22:09   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tel Aviv



Dama i skranken da jeg ble "intervjuet" (altså spurt om mange forskjellige spørsmål) i New York, spurte meg om hvor jeg jobbet og hva jeg jobbet med. Jeg sa "kindergarten" og da lyste den tidligere så sure dama opp i et digert smil og spurte "teacher?". Da jeg sa "no, assistant" (tar fagbrevet men visste ikke hva barne- og ungdomsarbeider var, eller om det i det hele tatt er en greie der borte) fnøs hun og sa "ok" og var like sur igjen. What the hell.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat