Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 09:09   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Easy Access vs. Yale Doorman

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er vel ikke helt det samme, men brikkene som følger med Yale Doorman låser opp når man holder dem mot låsen. Det er bare minsten som bruker brikke, så for å være ærlig vet jeg ikke hvor nær låsen man må holde dem.

Ganske nært. Vi har også doorman. Vi bruker alle kode, men har brikke hengende på bilnøklene i tillegg. Greit når man kommer med to poser med mat og da kan holde brikken over i stedet for å begynne å styre med kode. Man kan også koble den til slik at man kan åpne den med mobilapp - dog tror jeg at dette krever en doorman 2 eller hva det enn heter - og det er en ekstrapakke for å få det.

Mannen monterte på vår 80-tallsdør. Gikk helt fint.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat