Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-19, 23:18   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Trendy" aftershave

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Når det skulle være balm og ikke vanlig aftershave viste det seg at det ikke var så mye å velge mellom, i alle fall ikke på de to parfymeriene jeg var innom. Så jeg endte opp med en fra Biotherm Homme, som hadde en diskret og god lukt som ikke var for krydret og "voksen". Passe pris var det også, ganske lik sum som jeg brukte på søstera. Hvor trendy den er vet jeg ikke, men det er ikke det han som skal få den er mest opptatt av. Viktigere at den ikke er for påtrengende, kjenner jeg han rett. Tror det blir bra.

Finnes balm i den fra Dior som jeg nevnte, men det høres jo ut som om du har funnet noe bra allerede.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat