Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-20, 23:40   #32
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?

Jeg reiser mye, så toalettveska mi står stort sett ferdigpakket. Den inneholder omtrent det samme for jobbreise som helg.

Liten plastpose til flyplass-security

Shampo og balsam (fyller over på småflasker), ansiktskrem, ansiktsmaske i engangspakning (en kjempefin 3-i-1-sak jeg har funnet, jeg liker å finne roen på kvelden på jobbreise med ansiktsmaske og morgenkåpe og roomservice ), mirakelserum fra Estee Lauder i sånne små engangsampuller (gjør underverker), pinsett, høvel, lite nål og tråd-sett, ekstra øredobber (fordi jeg ofte glemmer å ha på meg før jeg drar), børste, liten hårspray, sminke (foundation, skyggesett med både hverdag og glam, mascara, lipgloss med farge), hårstrikk, tannkrem, tannbørste, tanntråd, deodorant, liten parfymeflaske, et brett medisin og et brett smertestillende.
Hvis jeg gidder; neglelakk, overlakk/underlakk, og neglelakkfjerner i engangspk. (men da sprenger jeg litt kapasiteten på security-plastposen så det blir hvis jeg sender koffert).

Alt jeg har med av "vått" pleier å få plass i den der posen. Så alt får romslig plass i en medium toalettmappe, sånn med krok til å henge opp.
Som Miss Norway skipper jeg renseprodukter og bruker såpe og vann. Kroppskrem skipper jeg også.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat