Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-20, 11:50   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bleke hår hjemme?

Man kan bleke hjemme.
Jeg har gjort det med varierende hell siden jeg var 14.
Jeg har vel strengt tatt vært mest uheldig med mine hjemmevarianter av bleking eller farging, men jeg har jammen ikke alltid vært heldig hos frisør heller.

Som regel vil vel håret bli gult, fordi det er vanskelig å bli kvitt alle røde pigmenter. Men hvis håret skal farges blått etterpå, så spiller vel ikke det noen rolle, utover at det kan påvirke blåfargen noe.
Hvis du unngår å gjøre det dagen før en helligdag (sånn som kvelden 16 mai f.eks), slik at dere rekker en ny tur på butikken for å kjøpe mer farge/bleking, så kan jo det være et tips å ta med. #gulrothårpå17mai....

Lykke til!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat