Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-17, 15:28   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdommer og kaffe

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg er nok der at jeg synes begge deler er ganske harry. I hvertfall etter å ha observert en gjeng 15-åringer forsyne seg med kaffe og (mengder med) sukkerbiter. Starbucks-koppen med masse siruper etc. appellerer heller ikke til meg, men jeg er nok utenfor målgruppen. (Nå høres jeg fryktelig snobbete ut. Ja til frisk luft, vann og kvikklunsj!)

Jeg ser en del store Starbucks-drikker med diger kremtopp på, på fjortisenes Instagram. Jeg var på Starbucks i Oslo en gang, fordi de hadde strømuttak til Mac'en, og hva det enn var jeg bestilte smakte helt vanvittig søtt og kvalmende.

Is-mocca'en på Steam, derimot... Jeg er glad jeg bor for langt unna Steam til å gjøre det til en vane.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat