Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-17, 17:05   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdommer og kaffe

Nå er de så store at jeg lar dem velge selv, men de ville gjerne ha kaffe fra de var små. De fikk melk med en dråpe kaffe i da, og etter at de ble 12-13 kjøpte jeg koffeinfri kaffe som de fikk drikke en kopp av. Jeg selv elsker kaffe og har gjort det siden jeg var liten. Men det må melk i!

Jeg syns det er helt greit at ungdommer får smake kaffe i små doser, for det er en fin ting å like kaffe når man er voksen.

Energidrikker har vært bannlyst i dette hus.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.


Jeg har en venninne som gikk til psykolog for angst og uro. Mye av problemene forsvant da hun sluttet å drikke kaffe. Jeg tror effekten av koffeinet blir undervurdert mange ganger.

Men det handler vel litt om mengder også? Jeg prøver å holde meg til maks to-tre kopper daglig, jeg er redd for abstinenser hvis jeg ikke skulle få kaffe en dag.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat