Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-17, 12:56   #13
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Når jeg leser om skoleball som tar av og mekking av vidløftige retningslinjer får jeg egentlig lyst til å skrike noe som jeg ellers ikke er så glad i å skrike "TA DERE SAMMEN FORELDRE!!"

For her er det snakk om stappteite foreldre som er problemet. Retninglinjer om ikke limo (absurd i grunnen) og maksbeløp for negler og hår og kjoler og sånt blir veldig søkt.

Kan ikke noen banke inn litt vett?


Jeg tenker det samme som deg. Her er det virkelig foreldre som må skjerpe seg.

Vi har heldigvis ikke "ball med full pakke" her. Min 10.-klassing var på juleball sammen med resten av skolen før jul. Det er lagt opp som en helt vanlig skolefest, men med penklær og ikke dongeri. Guttene kommer i dress (o.l.) og jentene kommer i helt vanlige penkjoler. Ingen ballkjoler, ingen limoer og ingen kåringer. Så det går, men da må også foreldrene innse at ball, limoer, "prinsesse for en kveld" virkelig ikke er viktig og støtte opp om det.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat