Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-17, 10:31   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 5:2-diett - vennligst hei på meg!

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg er så flink! Har holdt meg til 5:2...eller nærmest 5 1/2:1 1/2-dietten i to uker nå.

Lørdag og søndag spiste jeg bare en brøkdel av hva jeg normalt spiser i helger. Og ikke hadde jeg lyst på noe heller.

Håper det fortsetter slik, for dette går strålende! Samtidig føler jeg meg mye bedre og har fått en fornyet selvtillit ettersom godis har fungert som trøst for meg, og som igjen har generert mer trøst fordi jeg har fått dårlig samvittighet for min manglende selvbeherskelse. : ond sirkel:

Så bra!

Jeg er jo på min tredje snopfrie uke, og det går over all forventning. Også helg. Ser det påvirker familien positivt også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat