Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-20, 17:58   #34
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når lønner det seg å kjøpe flybilletter til Australia? Og hvor bestiller man dem?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Vi skal til New Zealand neste sommer, og det jeg gjorde var å ta et søk på prisene i september, som er vel lavsesong. Så har jeg fulgt med en stund, til tross for rådet om 60 dager før. Plutselig var det billetter ute til under målpriset mitt, så da måtte jeg bare kjøpe. Så kanskje kan samme strategi fungere for deg? Sette deg et målpris, og kjøpe billetter når prisnivået kommer dit.

Noe annet jeg har gjort i forkant er å melde meg på flyselskapenes mailinglister - men dette har ført til en stor økning i spam. Jeg kan da fortelle deg at Quantas feirer 100 år, og har mye tilbud for tiden.

Kan jeg spørre hvor du endte med å kjøpe fra og hvor mye det ble? Vi har nemlig begynt å lure på om vi skal legge oss i selen og spare til jula 2021. Har drømt om å vise kidsa landet og besøke venner, men da må det bli mens det fremdeles er mulig å ta de litt ut av skolen. Har tenkt på det siden vi fikk barn, men det er veldig langt og dyrt. Men hadde vært fantastisk.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat