Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 10:45   #48
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er enig i dette. Samtidig opplever jeg at mange skoler tilbyr utlån om man sier fra i god tid og også informerer om utlånssentraler etc. Men det krever planlegging og litt timing. Jeg synes det virker som om mange er mindre interessert i akkurat det, og tenker at det er ikke urimelig at man klarer å legge litt innsats i å få tak i noe når det faktisk informeres om muligheter.

Hvis barnet ikke har langrennski, og aldri har hatt det, så er det jo begrenset poeng i å låne. Da kan man ikke gå på ski, rett og slett.

Vi har bare slalåmski, og jeg har sluttet å ha langrennski i hus med det ene formålet at ungene skal ha planker på beina den ene dagen i året skolen har skidag. Jeg sender med akebrett i stedet. :vrang forelder:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat