Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-20, 12:26   #211
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.617
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det er jo umulig å gi helt spesifikke råd som passer den enkelte familiesituasjon, så det blir jo til syvende og sist en vurdering man må ta i samråd med de som skal besøkes. Høres ikke veldig risikabelt ut med de tilfellene der. Vi har besteforeldre under 65 også, men de bor 15 min unna så ikke så ofte vi trenger å overnatte, akkurat. Men vi har blitt enige om at vi kan besøke hverandre nå, i hvert fall.

Det er umulig å gi råd som passer alle ja, vi venter og ser litt hva de sier i morgen også.

Ingen tvil om risikogruppe på mamma, og pappa er uomtvistelig over 65 (mamma ER 65 enn så lenge, han er et år eldre)

Svigers er mer tvilstilfelle, under 65, men hun har altså høyt blodtrykk og røyker. Han røyker også, om enn ikke like mye, men tror helsa ellers er sterk. Han har ny samboer og unger i barneskolen, mens hun bor alene. Vanligvis bor vi hos henne, ungene veksler på å overnatte her og der. Vanigis kommer søstrene til mannen også hjem til sin mor i løpet av denne perioden, den yngste av dem bor der gjerne noen uker når et passer sånn, og en del når vi er der om hun får det til, den eldste jobber somregel en del men er der gjerne ei helg mens vi er der i alle fall. Det sier seg selv at det slett ikke er en meter mellom noen i en sånn setting. Så det utgår sånn egentlig av seg selv. Helt hvordan vi ellers skal løse det isommer venter vi litt og ser, men det aner meg at svigermor bør få overbrakt at det er hennes sønns avgjørelse så hun ikke blir for snurt på meg i alle fall. eller, de blir hun sikkert likevel. Vi skal nok innom, men ikke så mye, så lenge, så intenst, i alle all.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat