Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-17, 14:48   #54
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Ja, da forstår du meg helt riktig. Dersom et av mine barn konfirmerer seg vil jeg påstå at jeg har feilet grovt i min oppdragelse, og det er isåfall en sorgens dag og ikke noe å feire.

Min mor sa faktisk til meg at hun ikke kom til å lage noe selskap til meg, men da hun fikk svaret mitt som var at det brydde meg lite, jeg konfirmerte meg ikke for selskapet sin del, så ble det selskap likevel. Nå tror jeg ikke min mor mente det helt seriøst, det var nok helst fordi hun håpet at jeg skulle la være å konfirmere meg. Men jeg håper virkelig at dersom et av dine barn har ett ønske om å konfirmere seg, det være seg kristen eller borglig at du unner dem en feiring av dagen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat