Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-17, 12:59   #12
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trening og periodevis fasting

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvis jeg ikke husker feil så var beskjeden jeg fikk fra lege at jeg ikke skulle trene på dager der kaloriinntaket var på mindre enn 1100 kcal. Fordi kroppen trenger 800 kcal bare for å "holde hjulene i gang". Og da snakker vi trening med laaaav intensitet, antagelig ikke kvalifisert som trening for deg.

Jeg er litt usikker på hva jeg har gitt inntrykk av er trening for meg, men å gå en tur på 5 km er også innafor i mine øyne, altså. Jeg er lett overvektig og ingen treningsnarkoman. Når jeg løper snakker vi om 7 km/t i en halv til en time. Det finnes folk som går så fort. Jeg tar 25 kg i nedtrekk 3 x 12, jeg ser at enkelt andre tar 40 - 50 kg, jeg har ingen ambisjoner om det. Jeg klarer 3 x 12 armhevinger på knærne, ingen med strake ben, og kan stå i planke i 45 sekunder, opp mot 1 minutt på en god dag. Det er virkelig ikke VM i vektløfting vi snakker om her, altså. Jeg skal ikke dit, jeg skal få kjernemuskulatur opp fra null til litt og får hjelp av en PT til det.

Men ok, 1100 kilokalorier er håndfast som en start, men jeg leter og leter og finner ikke mer kjøtt på bena (saken).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat