Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-18, 17:44   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

Vi lurer på å gi en utenlandstur til konfirmasjonen. Har ikke bestemt oss for hvor og hvor mye det skal koste ennå, så vi får se hva den endelige prisen blir. Jeg tror ikke hun blir med på polenturen med klassen, så denne turen blir jo også til en viss grad en erstatning for denne.

Når det gjelder penger, så tenker jeg at de får nok penger til konfirmasjonen. Så kan jeg heller skyte inn litt innimellom senere til formål jeg ønsker å støtte. Som sertifikatet eller i etableringsfasen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat