Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-18, 12:29   #28
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å sette sammen en meny

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har sett på cateringpriser nå, og det er langt utenfor vårt budsjett. Vi har ikke mulighet til å betale over 10.000 for mat. Så her blir det hjemmelaget og innkjøpt. Jeg må finne tilbake til originalideen min om å gjøre dette på budsjett, med mest mulig hjemmelaget og lånt.

Lurt, det er jo litt jobb, men akk så gøy.
Jeg pleier å lage meg et slags budsjett på forhånd, jeg bruker ofte kr.100,- pr.pers i ingredienser, da får man mye og god mat til mange, og lager gjerne en liste om hva som lages når.
Setter opp rettene og hva som må handles inn, anslår capris og holder kontroll på den måten.
(Det skal sies at jeg lager alt selv, fra bunnen).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat