Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-18, 21:01   #44
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nistebyttedag - hva lage?

Jeg er tydeligvis litt alene om å tenke at dette er en gangbar øvelse for ungdommer i 8.klasse. Jeg ser faktisk ikke krisen i hverken å få mat som ikke er yndlings, eller gi bort mat som andre ikke digger. Det er snakk om en enkelt niste liksom, ikke å bytte mat en måned... I stedet for å bekymre meg for enten det ene eller andre, hadde jeg sikkert foreslått noe relativt safe å ta med, og jeg hadde løst eventuell panikk rundt andres mat ved å ta en telefon til læreren i forkant. Det går sikkert an å alliere seg med en annen for å være sikker på å få noe som funker. Ikke minst med tanke på allergier.

Jeg synes dette ble i overkant dramatisk.

Millact: vet du bakgrunnen for dette stuntet?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat