Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 17:53   #42
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

Jeg tror jeg faktisk husker best dagen da Alexander Kielland vippet rundt.
Jeg var syk den dagen og hjemme fra skolen.
Gledet meg til å se litt på tv, men det eneste som ble sendt på tv var sørgemusikk og bilder av plattformen som hadde tippet rundt og lå med bena opp.

Når Olav døde så husker jeg at jeg så mye på CNN, fordi Irak krigen hadde startet.

HUsker vel ikke selve dagen når Scandinavian Star brant, men en arbeidskollega av mannen min hadde tatt bildene som ble trykket i Dagbladet. Han var ombord (og overlevde).
Jeg gikk på Ski vidregående da og når vi kom tilbake etter påskeferie? så hadde vi minnestund på skolen. Det fordi skolens ene rådgiver hadde vært ombord på båten og ikke var blandt de overlevende.

Diana døde når jeg var nesten høygravid med mellomste. Mannen minf ortale meg det når jeg våknet.

11. september så satt jeg på jobben.
Plutselig roper en på et par kontorer bortenfor meg at et fly hadde kræjet i World Trade Center. Alle kastet seg over internett som gikk suuupertregt.
Vi innså nok ikke at det var terror aksjon før det andre flyet kræsjet i den andre tårnet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat