Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 21:32   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?
Gikk på barneskolen. Husker ikke annet enn at de snakket om det i gymsalen.

2. Kong Olav døde?
Husker ikke. Gikk ikke særlig inn på meg.

3. Scandinavian Star ferga brant?
Husker heller ikke. Den brant liksom så lenge, og det tok lang tid før omfanget ble erkjent.

4. Prinsesse Diana døde?
Var hjemme, leste det på Tekst-TV. Det var jo overraskende, men ikke trist akkurat. Dog gjorde den påfølgende uken ganske inntrykk på meg. Filmen "the Queen" som jeg først så forleden vekket minner.

5. 11. september 2001?
Var hjemme og ryddet etter bursdagsfeiringen min dagen før. Fikk helt sjokk og satt limt til TVen. Husker jeg så live at fly nr. 2 kræsjet. Hadde helt enormt dommedagsfølelse hele dagen (og de neste dagene...). Husker pappa satt på flyet til London da det skjedde og det var ekkelt helt til vi fikk kontakt med ham.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat