Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 00:31   #52
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?


Pappa var på jobb i Nordsjøen og vi var ganske redde.
Jeg var alltid redd når han reiste på jobb etter ulykken.

2. Kong Olav døde?

1991, Jeg var mer opptatt av starten på Gulfkrigen, Kongen hadde vært syk en stund og var en gammel mann.
Vi pyntet vinduene på jobben med bilder av Kong Olav, og tente lys. Den dagen det var begravelse var butikken stengt i to timer, og vi hadde rundstykker/smørbrød på spiserommet.
M var fire år og jeg syntes jordkloden var et farlig sted.

3. Scandinavian Star-ferga brant?

1990,vi hadde vært et eller annet sted og satt på TVn da vi kom hjem. Jeg satt lenge oppe, og jeg husker at jeg etterhvert så brannfolkene fra Tønsberg, både inn og ut på den båten. To av dem var skolekamerater, men jeg kjente mange av dem.

4. Prinsesse Diana døde?

1997,hvor jeg var når hun døde husker jeg ikke, men jeg husker at jeg "var" i begravelse.

5. 11. september 2001?
Jeg var hjemme og M ringte og ba meg om å sette på TV, husker jeg gikk rundt med uvirkelighetsfølelse i mange uker.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat