Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-14, 17:22   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Formelt businessantrekk for kvinner

Jeg synes det er vanskelig å si, det med brette ermet. Det er så avhengig av totalen. Mitt ankepunkt er bare å ikke gjøre det for røft. For eksempel sist uke, så hadde jeg et møte i en veldig formell setting. Jeg hadde en beige silkebluse og perlekjede, og mørk drakt. Med ankelboots. Pumps ville gjort det for snuppete. Men litt røffere med ankelboots, samtidig som helhetsinntrykket var superstreit og pyntet.

Jeg har aldri mer enn én knapp igjen i jakken.

Og litt mer om det med støvletter - jeg synes det er væravhengig. Det er ikke vanlig å se kvinner i småsko nå i snøføyka i Oslo. De fleste har på veldig praktiske sko og støvletter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat