Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-19, 14:57   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å trene på gravlunden?

Jeg svarte nei, men så kom jeg på at jeg vil moderere meg litt, at jeg faktisk har gjort det. Da jeg leste spørsmålet første gang så jeg for meg en liten kirkegård i direkte tilknytning til en kirke og tenkte absolutt nei. Da vi bodde rett ved siden av Vår Frelsers gravlund (stor og gammel gravlund i Oslo, med flere tusen graver) hendte det jeg løp gjennom der, og det er jo et vanlig sted for både det og spaserturer, det er massevis av Pokèstop der osv. og det mener jeg blir noe helt annet. De somrene vi bodde der så vi også folk sitte der og grille. Hvis det er et naturlig område å gå gjennom, mener jeg også at det er et området det er greit å løpe gjennom. Men styrketrening og annet ville jeg ikke bedrevet der. Og hadde jeg løpt på dagtid i en gravlund hvor det foregikk begravelse mens jeg løp forbi, hadde jeg gått og ikke løpt forbi.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat