Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 00:04   #56
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste reklamefilmen da?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Min favoritt gjennom alle tider er den med han rockeren som blir sparket ut av bandet sitt fordi han ikke bruker Omo Color og derfor har fått koksgrå klær i stedet for sorte.

- Look, man. It's just not working out.
- We call us Black Snake 'cause we like black, and you're more like...
- Charcoal!
- Yeah, charcoal...

- So that's it then! I'M OUT!
- Sorry, mate. That's rock n' roll!

- Take care!

Så kom oppfølgeren. "We're Disco Snakes now. And you're sort of... Black." "Yeah, black!" "So.. I'm out? Again?"

Det er også en til for P4, hvor han setter fast glidelåsen. Den er hysterisk morsom!

Som nevnt, Ballroom Blitz og Verdal'n er klassikere. Men jeg digger også reklamene til Linn Skåber og hun andre berta. "Hvor mange kalorier er det i en lip gloss? Jeg mener... Du får det jo i deg" Og: "Når hvilepulsen senkes og man slapper mer av, da kjenner jeg at jeg blir skikkelig stressa!" Er det for et blad, kanskje?

Også den Lottoreklamen med han asiateren som skrur... Husker den ikke helt, husker bare at han sa "jeg skrur" hele tiden, helt til han ble sjef. Eller noe sånt. Den var morsom, ja...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat