Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-17, 08:26   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen pavlovaspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det sto at ovnen skulle stilles inn på 200 og så settes ned til 100 når bunnen ble satt inn. Skulle steke i 65 til 70 min og så tas ut og avkjøles på rist. Høres det HELT feil ut for pavlovakjennere?

Ut i frå det du skriv her tippe eg vi brukte samme oppskrift Det som eg ikkje er vant med i den oppskrifta her var at alt skulle blandast mens du piska, eg er meir vant med variantar på å vende inn maizena og kvitvinseddik etterpå. Men eg gjorde som deg, uten at den blei rå. Kan ha med ovnen din å gjere faktisk!

Og den sukkerlakegreia har eg opplevd før, min teori då var at den ikkje var stekt nok, samtidig som den blei ståande lenge å sogge.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat