Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 09:39   #15
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg flyttet også inn på hotell samme dag, da leiligheten jeg bodde i på Sri Lanka ble invadert av rotter. Der gikk grensa altså. Jeg har kanskje en irrasjonell angst for rotter. :innrømmer:

En gang på ungdomsskolen (tror jeg det var) måtte vi lese en novelle (eller var det et utdrag?) om noen menn som befant seg på et fyr på en holme, og holmen og fyret ble inntatt av digre rotter som rømte i land fra et synkende skip. Mennene ble gale og døde til slutt på grusomt vis, jeg skjønner ikke hvorfor de skulle ha oss til å lese den, det er jo bare slemt. Jeg hadde mareritt lenge etterpå.

Den leste vi også. Jeg husker det godt enda, det fascinerte meg veldig. Var det Three skeleton key?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat