Tråd: Hønsesnakk
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-21, 11:13   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hønsesnakk

Jeg kan sende egg i morsomme farger til ruging om noen vil ha. Jeg har 2 Cream legbar (turkise egg) men hanen er dverg kochin så jeg vet ikke hvilken farge eggene på ev kyllinger får, men noe grønnish burde det vel kanskje bli. Jeg har ikke sjekket hvor godt hanen gjør jobben sin på en stund så kan ikke garantere hvor god kvalitet de er. Jeg har også en Silverudds blå (grønne egg), men hun begynner å bli oldis så hun legger ikke så mange egg.

Resten av hønene er 1 dverg Orpington, flere dverg kochin, 1 mille fleur og 1 chabo. Chabo og Silverudds blå er snart 6 år gamle.

Om dere betaler porto så kan jeg sende 12 egg av diverse typer om det er noen som vil ha, men jeg vil gjerne se bilder om det blir kyllinger av dem.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat