Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-17, 22:10   #3
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røde kors hjelpekorps/ Norsk folkehjelp

Her kan jeg skrive stil, men jeg kan bare snakke for folkehjelpen og vårt lokallag for jeg er usikker på hvordan det er for de andre lagene. Men hos oss er det en symbolsk sum for uniformen på 1000kr som inneholder teknisk tskjorte, tskjorte med krave, softhshell bukse, fleece jakke, softshell jakke, allværs jakke og bukse alt fra Helly Hansen mistenker at den er dyrere hos andre lag.

Når det gjelder kursing så er det litt etter hva du vil bidra med. Tenker du å delta på rene sanitetsvakter holder det med grunnleggende og kvalifisert nivå førstehjelp, man får ikke godskrevet noe for utdanning hos oss men det kan nok variere. Ønsker du å være med på leteaksjoner er det ett i tillegg ett søk og redningskurs og ønsker du å være ambulansepersonell på vakter og konserter er det ett kurs for det også.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat