Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 19:02   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Julepynten min står også på loftet en god stund til. Men jeg har en ganske spesiell julepynt, som jeg laget for 10-12 år siden. (Prosjekt sammen med en venninne, vi laget hvert vårt hus). Nemlig et helt nissehus med nisser og møbler og masse småtteri. Huset er snekret og en meter bredt og nesten like høyt, i tre etasjer. Nissene er små og søte, av hudfarget stoff med ullhår og skjegg, klærne er sydd av ull- og strikkestoff. I huset er det masse møbler og småtteri, kjøkkenutstyr, babykurv med babynisse, likørflaske laget av en mini-parfymeflaske, grøtgryte, støpejernskomfyr og høy kakkelovn laget av esker kledd med pappmasje og malt, kurver med egg og poteter og sopp, små julepresanger, bilder og broderi på veggen, små heklete grytekluter, trearmet dyppet mini-stearinlys og mye mye mer - i det hele tatt veldig mye smått.

Kanskje jeg får tatt bilde også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat