Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 12:30   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matlaging igjen: Matlaging i oppveksten vs. matlaging som voksen

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Min mor husker ikke at hun fikk hjelp til slakt og bakst heller, og forteller nå historier om hvordan hun alene slaktet 4 griser og to kyr med fire-fem unger rundt bena. Hun har glemt au parene vi hadde også, gitt.

Pussig. Lurer på hva vi kommer til å fortrenge i vår historiefortelling om våre barns oppvekst... "Hva, satt med nesa i mobil eller nettbrett hele tiden, sier du? Det stemmer da IKKE!" (den vet jeg ikke er sann for meg, jeg har skjerpet det inn noe voldsomt de siste årene, så det tror jeg ikke barna kommer til å si). Men kanskje "hva mener du, drakk deg fnisete foran dere på ferie, jeg drakk meg da ALDRI beruset foran dere barna?!!?"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat