Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 00:11   #33
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du alltid likt ved stortingsvalg?

Jeg har beveget meg fra rødt (SV) til blått (Høyre) via Venstre. Jeg har ikke vingler fram og tilbake. Og jeg tar alltid x antall valgtesten før valget og gjør så godt jeg kan for å sette meg inn i program.

Jeg har kun en gang stemt ut fra sak og ikke mer helhetlig politikk. Nå i ettertid er det er valg jeg er puteflau over fordi jeg totalt har skiftet mening om den saken og mest føler for å banke fornuft i Mildrid 28 år. Så jeg tror jeg skal holde meg langt unna følelsesvalg i framtiden og fortsette å stemme på det partiet jeg er mest enig med på det jevne.

Det finnes dessverre ikke noe parti som jeg er bare enig med, og jeg har ikke ork og overskudd til å engasjere meg politisk selv heller.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat