Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-17, 18:11   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du alltid likt ved stortingsvalg?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

En liten offspring fra Stortingsvalgtråden. Skal se om jeg klarer å legge inn alternativer fra mobilen.

Hvordan går du fram for å finne ut hvem du skal stemme på?

Det er allerede stengt for avstemning. Skikkelig dårlig gjort. Nå skal jeg i hvert fall ikke stemme det Timar stemmer.

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg har vært medlem av samme parti siden tenårene, så med få unntak har jeg stemt på dem. Jeg har ved en anledning stemt et annet ved lokalvalg, og der slenger jeg ofte litt folk på fra andre partier. Men jeg er ideologisk godt plantet, så selv om det kan være enkeltsaker jeg mener noe annet om vinner helheten for min del.

Omtrent der er jeg også, med unntak av at jeg meldte meg ut en stund. Jeg beveger meg stort sett lenger til venstre når jeg avviker fra hovedstemmemønsteret mitt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat