Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-17, 10:32   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal på Norway Cup her?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Nei, dessverre ikke. Har en kjip foreldreguppe så det spørs vel om det noen gang blir cup på sommeren.

Jeg er sikkert en sånn kjip forelder. Jeg ønsker ikke å bruke ferien min på dette og jeg ønsker heller ikke å legge opp ferien vår slik at det passer. Hadde jeg bodd langt unna hadde jeg sikkert ikke vært villig til å betale masse for oppholdet heller. Man kan selvfølgelig velge å sende bare spilleren. Men jeg kan tenke meg at det er gangske kjipt å være eneste spiller uten foreldre/familie hvis alle andre er med. Mine barn hadde i alle fall ikke likt det. En uka på lutfmasdrass hadde jeg ikke klart. Så jeg kan forstå at noen er de kjipe som ikke vil. Selv har jeg aldri sagt til laget at jeg ikke ønsker dette, men vi har ikke lovet at vi kan være med heller.

Vi er med i år fordi det tilfeldigvis paser. Jeg skulle gjerne reist bort akkurat i denne delen av ferien. Men det ble ikke slik av andre årsaker.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vel. Armbåndene betales ev hver jente, men 300 kr for hver jente er ikke noen kjempeutgift.

Dette er altså ikke gjort hos oss. Jeg vet tilfeldigvis at dette hadde blitt for mye for enkelte foreldre hos oss. Jentene skal nok få det fint uansett.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat