Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-18, 15:52   #40
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KrF - på andreplass som målgruppe for hets?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

At det er "mindre fremtredende" betyr ikke at det ikke er der, da. Jeg sa vel ikke noe om rangering, det vet jeg ikke noe om.

Glemte forresten at KrF fikk mange trusler etter at de felte Listhaug, da kokte det skikkelig, men det var gjerne etter denne undersøkelsen?

Jo, det er der, men i såpass liten grad at det er trukket fram som et funn. Jeg tror det er farlig å gå i fella og si at når FrP får trusler er det fra venstreekstremister. Det er jo tydelig at det er mange andre som også truer, slett ikke bare ekstremister. Og at høyreekstremister truer mer er også et viktig signal å få med seg. Ikke pga hvem de truer med AT de truer.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat