Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-19, 18:20   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med langrennsutstyret ditt?

Jeg er veldig fornøyd med mitt ja, fikk meg nye Atomic felleski i fjor, og elsker dem! Skistavene mine er veldig gamle, de er av en type du kan justere lengden på, og de kan kobles sammen til søkestang i skred. Jeg slipper sånn fancy håndtakgreier som stroppes fast i hånda, det er digg og umoderne. Jeg trener ikke på ski, jeg bruker dem bare til tur, og da er det viktigere for meg at det er lett å ta dem av og på enn at de sitter godt. Og at det er stor trinse for dyp snø utenfor oppkjørt løype. Skoene er gamle og velbrukte, de er snart modne for utskifting.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat