Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-21, 23:26   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Vi ladet først på Dombås. Jeg husker ikke om vi ladet mellom Berkåk og Geiranger, faktisk. Vi kjørte opp trollstigen. Vi burde som sagt ladet før Geiranger et sted pga at kapasiteten i geiranger var sprengt. Videre ladet vi ett sted minst før Bergen. I hvert fall i Knarvik, men tror et sted før også, Jølster, tror jeg. Og så i Os, der hytten ligger. På returen ladet vi før Hardangervidda, i Eidsfjord. Og så på hytten på Geilo. Og videre i Valdres og så på Dombås igjen. Jeg tror den i Jølster og den på Dombås ikke var nødvendige, men heller det enn angst.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 23-02-21 kl 00:15.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat