Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-08, 20:11   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fikser man en kontakt/støpsel til lampe i et Lundby dukkehus?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Men er du helt sikker på at de kontaktene du har bilde av over her, som de selger løse, er akkurat de du trenger? De er jo ikke helt like?

Det har du jammen rett i! Kanskje er det det som er meningen - at man må klippe av de gamle (helstøpte) og montere på en sånn erstatter (det kan jo se ut som om de korte piggene kanskje kan skrus inn og dermed fiksere ledning?)

Og for ordens skyld: Montering av stikk-kontakter, støpsler, dimmebrytere osv i HEIMEN gjør jeg glatt som bare det, assa. Jeg har til og med sånn eget sett med bittebittesmå skrutrekkere til elbruk.

Ser ut som jeg må til en Lundby-forhandler gitt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat