Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-09, 23:31   #27
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning

Jeg forsøkte laser på haka, hadde vel 8 behandlinger (hver fjerde uke), men det ga ikke akkurat resultater Hvorfor i alle dager skal blonde meg ha svarte hår på haka?

Fikk beskjed om at det virket best med sorte hår (kvalifiserte) på hvit hud (kvalifiserte enda mer), men at haka var vanskelig fordi det var så lite fett der (man burde altså være mer enn litt rund når man fjernet hår på haka).

Nå har jeg gitt opp laseren og napper i stedet. Men om noen finner en mirakelkur mot sorte hår, så hyl ut! Jeg har rett og slett tre flekker på størrelsen med en 50-øring med skjegg. Tynt og vesaligt og ikke noe en mann ville være stolt av, men likevel skjekk

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat