Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-08, 13:12   #29
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heksejaktes det på Gro nå?

Det jeg synes er mest trist i denne saken er at en personen jeg alltid har respektert høyt, en person med beviselig mye omløp mellom ørene, utviser såpass dårlig dømmekraft på egne vegne. Vel fantes det et smutthull i forhold til skattereglene, men som ikon og tidligere statsminister burde hun vite bedre enn å benytte seg av det og i steden informert rette myndigheter om dette. Det normale ville jo ikke vært å melde flytting til Frankrike, selv om man bor der deler av året. Nei, da har man bosted i Norge og ferieleilighet i Nice. Flyttemeldingen får meg til å tro at Gro bevisst har benyttet et smutthull. Det synes jeg er upassende. Det verste er imidlertid at hun, til tross for at hun ikke bor i Norge, forventer å kunne få utført gratis operasjon i regi av det norske helsevesenet. Og enda verre, at hun har benyttet sine kontakter for å få forsere de vanlige helsekøene.

Nei, nei, hvor ble det av landsmoderen

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat