Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-18, 10:03   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg skal definitivt prøvesitte den, ja. Det at den er liten gjør at den er aktuell her. Vi er håpløse på vedlikehold, så det må bli rotting selv om jeg primært skulle ønske meg noe annet. Den koster 6000,-, men er på tilbud denne helgen til 5000,-. Ser ut til at det er en sofa de har år etter år, så mye klager vil jeg ikke tro det da er på den? Jeg vil også ha høy sofa og høyt bord. Lavt bord er uaktuelt da den skal brukes som spisegruppe. Skal sjekke ut Plantasjen sin også, Timar

Det jeg elsker mest med vår sittegruppe er at bordet også fungerer som spisebord. Men sofaen vår er ikke liten, altså. Mulig den har andre mål enn «din». Den er stor og myk nok til å kunne både ligge og sitte behagelig i for flere personer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat