Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 15:17   #21
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Den pusen så jeg på mandag! Den var inne på barnehageområdet på Sofies Minde og hoppet oppi barnevognene for å finne seg et sted å sove.

Den hadde rødt halsbånd. Det må jo være den samme. Håper han finner eieren.

Det høres ut som det kan være den samme ja, den hadde rødt halsbånd med noe mønster i grått. Og så var den primært hvit, men med en god del svart og oransjegult.

Denne her kommer det til å gå bra med, for den ble funnet av en virkelig katteelsker. Han har fire katter fra før av og han fortalte at om han kom inn med denne av døren så ville samboeren hans aldri la den komme ut igjen, er nok katteelsker hun også ja Pusen var faktisk veldig rolig og snill, elsket kosing og lot til og med lillemann på 2,5 knusekose med seg, så det ser ikke ut som om den har for mye arr. Når han i tillegg gir beskjed til politiet slik at eventuelle eiere kan få den igjen, s ser det vel ut ttil at dette bør gå bra uansett.

I forhold til historien til Lykkeliten så blir jeg helt satt ut. Hadde jeg vært faren der så kunne nok jeg også gripe til ytterligheter. Håper de ble meldt til barnevernet, noe hjelp burde jo disse avstumpede ungdommene få.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat