Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-19, 13:19   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Airfryer- er det noe man må ha?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det kan være greit å ha en liten overforbruksstemme på skulderen i dette. Trenger man virkelig en elekstrisk kjøkkendings til? Jeg holde rmeg til konklusjonen til Wired-artikkelen:



Min utheving. Når spørsmålet i HI tross alt er "er det noe man må ha?"

Jeg ville gjerne høre erfaringer om når dette egentlig var kjekt å ha. Jeg så for meg at steking med mindre fett kanskje var en mulighet her og så har vi ikke frityrgryte eller andre friteringsmuligheter og det vil jeg ikke ha heller, men at kanskje en slik dings ville gjøre det mulig å få til nesten-frityr-følelse, men på en litt sunnere måte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat