Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-19, 13:18   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

Jeg synes også du spiser altfor lite frukt og grønt. Yoghurt er mye melk og sukker, ikke spesielt sunt i seg selv. Litt yoghurt på havregrøten med bær, nøtter og frø hadde vært noe annet.

Man blir mye mer våken og sprelsk med mer frukt, grønt, grove karber (knekkebrød eller skikkelig grovt brød i tynne skiver), fisk, kylling og supper. Jeg elsker spinat, rødbeter, grønnkål og brokkoli, og hvis du ikke spiser noe særlig av dette, vil jeg anbefale å putte det i maten. Nå på våren er det bladgrønnsaker som er mest proppet med vitaminer, jeg sår salat som jeg høster av hele tiden.
Jeg har av andre årsaker kuttet ut melk, og i tillegg til mindre vondt i magen, har jeg også fått glattere hud og er mer våken.
Kutt ned på kaffe, drikk mer vann og urtete.
Jod og tran.
Sove nok. Gjerne 8 timer. Ikke snu døgnet i helgene.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat