Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-16, 17:27   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva spontanserverer du glutenallergikere?

Her i dag kom Snorkfrøken sammen med 4 andre jenter og skulle ha spa hos oss. I kid you not.

Vel, med nok håndklær og aviser under neglelakkflaskene er det greit nok det, men siden den ene nylig har blitt diagnostisert med cøliaki, er det ikke så lett å finne noe å servere så mange på kort varsel. Vanligvis hadde jeg vel laget pannekaker eller pizza, liksom.

Nå hadde jeg tilfeldigvis kjøttboller og pølser i kjøleskapet, som var merket glutenfri, så da ble det "tapas" med cocktailpinner, litt ost i terninger og gulrøtter i staver. Men hva annet er en del av vanlige husholdninger som jeg kan tenke på å ha litt i bakhånd av til sånne anledninger? Å kjøpe inn helt egne matvarer som glutenfritt mel og sånt blir litt i overkant, tror jeg, hun er her ikke så veldig ofte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat