Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-10, 14:22   #172
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Samme tenker jeg. Selv er jeg fra en kommune rett utenfor Oslo. Før jeg begynte på universitetet har jeg aldri hatt venner i Oslo - skulle vi til Oslo dro vi til sentrum, eller til typisk sightseeingsteder.

Så begynte jeg på UiO og fikk studievenner som bodde i typisk studiebydeler feks St.Hanshaugen og Tøyen. De kom utenbys fra og ble sjokkerte når de hørte at jeg knapt hadde vært på Grønland, Sagene og Grorud. De mente det var typisk tegn på hvor sneversynt de som kom fra mine områder var. (At jeg har vært i Alta, Grimstad, Sogn, Bergen, Røros osv var ikke relevant).

Men hva i all verden skulle vi gjøre der? Jeg hadde ikke vært på Østerås i Bærum eller Bødalen/Tranby i Buskerud heller - av samme grunn - selv om det også er tilsvarende nærme. Det er jo ikke snobberi (fra min side)!

Godt poeng, Pelle.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat